dinsdag 27 maart 2012

Outfit: Yellow Neon Lace


Neon Yellow skirt made by my mom!

Ben zo blij met mijn nieuwe rok! Zag op internet verschillende rokken van kant en felle kleuren. Kon in de webshops niet precies vinden wat ik wou. Dus ben naar de stoffenzaak gegaan en heb 2 knal gele stoffen meegenomen. Handig is dat ik mijn moeder kan vertellen hoe ik het voor me zie en zij zoek daar een model bij en zo heb ik precies de rok die ik wou! Ook voor een leuke prijs trouwens, de stoffen en het elastiek hebben samen nog geen 20 euro gekost.


Yellow neon lace skirt made by my mom

1 opmerking:

  1. Ooooh this skirt is amazing !!!
    Feel free to check out my blog : http://selenite.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for taking the time to leave a comment! Love reading them and to discover new blogs.