maandag 21 mei 2012

Favorite tings: Jeffrey Campbell Lita Spike

 Heb ze al een paar weken binnen, had ze ge-'pre ordered' bij Solestruck. Het was zooo lang wachten. Gelukkig kwamen ze een week eerder dan verwacht! Daar was ik natuurlijk super blij mee, was alleen minder blij met de extra kosten die er nog overheen kwamen, moest 40 euro aan invoerrechten betalen. Maar was zo blij toen ik eindelijk de doos zeg, die er al veel belovend uit zag. Prachtig toch zo'n schoenendoos.
De schoenen vallen net als op de site stond erg ruim. Had een maat 41 besteld wat ik normaal ook zeker nodig heb, maar in deze schoenen kan ik gerust 2 paar sokken en extra zooltjes dragen. Vond wel spannend om te bestellen zonder dat ik ze kon passen en heb nooit zin om dingen terug te sturen, vind dat zo'n gedoe. Klopte wel wat op de site stond over de maat en heb ze liever iets te groot dan te klein!

De Jeffrey Campbell Lita Spike Taupe! Ze zijn in nog meer mooie kleuren, kon moeilijke kiezen tussen de witte en deze. Veel mensen hebben ze al in het zwart en taupe vind ik net zo makkelijk te combineren. Ben zo blij met deze kleur!

4 opmerkingen:

  1. I love your skirt!!!

    Thank you for stopping by. Would you like to follow each other? Let me know so I can follow you back xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very particulary shoes dear !
    Lovely blog ,
    Would you like to follow each other?
    Kisses from Italy

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for taking the time to leave a comment! Love reading them and to discover new blogs.