vrijdag 25 mei 2012

Late night snack: Yogurt, rose syrup and whipped cream



Pfff kan niet slapen, ben niet wakker genoeg om nuttige dingen te doen, zoals huiswerk of me koffer voor morgen in pakken. En niet moe genoeg om te gaan slapen. Wou vandaag optijd slapen zodat ik morgen nog kon joggen voordat ik naar school ga, maar denk niet dat dat erin zit. Wil morgen vanuit school meteen naar huis, want is nog 5 uur reizen, kan je haast niet voorstellen in zo'n klein landje als Nederland en dan kan je nog 5 uur onderweg zijn. Als alles tenminste goed gaan met de trein en daar kan je met NS en Prorail nooit zeker van zijn. En aangezien ik na me werk alleen op de bank tv heb zitten kijken heb ik nu ook niet echt tijd om te gaan slapen. Dus dacht even wat eten om echt wakker te worden.




 Rozensiroop en Slagroom, altijd fijn om in de koelkast te hebben




Heb nu ook echt zin in een koffie broodje. Me vriend had deze laatst voor me gekocht, als beloning voor na het joggen. Nu zijn ze natuurlijk op en de winkels zijn dicht, het is 3 uur 's nachts, anders was ik meteen naar de bakker gegaan.

En nu koffer pakken en huis opruimen en slapen, daarna koffiebroodje kopen!!

3 opmerkingen:

  1. it looks so delicious :)

    http://womenindress.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Delicious!!!
    I follow you now!!
    Want us to follow by Bloglovin? let me know...
    Besos, Marcela♥

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for taking the time to leave a comment! Love reading them and to discover new blogs.