maandag 28 mei 2012

To the cinema

Afgelopen week gezellig naar de bios geweest. Samen met mijn ouders en zusje naar Intouchables en met vriendinnen naar Dark Shadows.
Intouchables is een prachtige film. Er word bijzonder goed in geacteerd, waardoor je meegaat in de emoties die soms erg ontroerend zijn en op andere momenten heel vrolijk. Er balans tussen humor en serieuze en emotionele scenes vond ik zelf helemaal goed. In de meeste films moet er altijd even een domper komen, wat ik soms erg irritant vind. Zat hier ook een tijdje zenuwachtig af te wachten wanneer er iets vervelends zou gebeuren, waarvan je denkt he wat jammer moet dat nou? Maar bij deze film kwam dat moment gelukkig niet, het was ook niet nodig om extra drama toe te voegen, er zit al genoeg inhoud in.

Dark Shadows was gewoon grappig, een film om even niet na te denken en lekker gewoon lekker lachen. Quote uit de film: Love means you never have to say I'm sorry. Kan me daar wel in vinden.


2 opmerkingen:

  1. We have the same in our cinema, but I was too shy :D Damn people staring!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Just do it next time when your at the cinema, it's so funny, you will be happy you did it!
      There were all these little children who where waiting for me to go off the chair and their parents looking like why is she doing that haha

      Verwijderen

Thanks for taking the time to leave a comment! Love reading them and to discover new blogs.