zaterdag 2 juni 2012

Evening walk


Me vader en zusje zijn dit weekend bij mij. Net lekker pizza gegeten en gewandeld door Maastricht. Kwam dit jasje tegen, vind zo mooi, echt iets voor mij. Morgen koopzondag dus ga even kijken hoeveel die kost. Ben bang dat de prijs me tegenvalt, wil zo min mogelijk uitgeven voordat ik naar China ga en daar zoveel mogelijk kopen. Ga er van uit dat alles ook dit soort jasjes daar veel goedkoper zijn. Maar wie weet, vind het echt een mooi jasje en als de stof goed voelt zou ik hem best willen kopen.


 Vind deze sandalen ook erg mooi, maar ze zijn €139?! Dat heb ik er echt niet voor over.


Lekker ijs gegeten, ben zo blij dat ik deze ijssalon heb gevonden. Het ijs ziet er net zo mooi uit als in ItaliĆ«. Ben dol op ijs.
To me it looks like a disco, a party, a concert, a light show, my favorite show!

Limoen en kersen en strawberry cheesecake en kokos yumm  





Zag zulke romantisch uitziende gebouwen. Er zijn nog veel huizen, stadsmuren e.d. van een tijd terug over, Maastricht is best een Middels-eeuws uitziende stad. Hou ik wel van, voelt net alsof je het buitenland loopt soms, gewoon even weg ergens anders heen. Overal staan ook de planten in bloei, grote struiken met lichte bloemen. Morgen even de stad in en dan met licht betere fotos proberen te maken.

2 opmerkingen:

  1. I love those shoes - they're all so pretty!!!

    xoxo


    http://purelyenvy.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great photos! The gelato looks yummy and the products you showed us looks so pretty!

    Arra
    theprincessonthebrink.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for taking the time to leave a comment! Love reading them and to discover new blogs.