maandag 13 februari 2012

Brownies

Laatst waren de 'Home Made' bakmixen bij de AH in de aanbieding. Heb er meteen 10 meegenomen, maar wou nu wel dat het er 20 waren. Ik bak minstens 1 keer in de week cake, brownies, taart enz... dus ben er zo doorheen. Het fijne van brownies maken is dat ik ze altijd lekker vind. Bij mij gaat er met bakken bijna altijd wel iets mis. Ook nu, ik heb geen rooster in de oven en probeerde met schaaltjes de bakvorm in het midden te krijgen. Bakvorm is er 2 keer vanaf gegeleden dus de chocola vloog in het rond. De brownies waren niet helemaal goed, maaaaaar nog steeds om te genieten!
Zo zag mijn oven er uit:


 
Lijkt op de foto minder erg.

En hier de brownies:
Ze zijn wel eens beter gelukt, maar ik weet hoe ze smaakten dus voor mij ziet het er nog steeds lekker uit!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for taking the time to leave a comment! Love reading them and to discover new blogs.