maandag 26 maart 2012

Luik


Een paar weken terug was ik in Luik met mijn ouders. We hadden gehoord dat daar een erg leuke markt was. De winkels waren de dicht, dus alleen de markt gezien en verder door de stad gewandeld. Het is een mooie stad, niet echt modern dus nog veel oude mooi gebouwen. Je hebt er o.a. een Primark, maar ik ga liever naar de markt lekker in de open lucht op zoek naar net iets anders. Op de markt kan je ook leuk winkelen, je vind er niet meteen de nieuwste mode, maar de prijzen zijn nog echt laag. Voor prijzen rond de 5euro heb je al een fijn shirt of leuk jurkje. Doet qua kwaliteit volgens mij niet veel onder dan bijvoorbeeld de primark, en de prijzen zijn nog lager! Als je even rond kijkt dan kan je er echt leuke dingen vinden.


Superschattig kinderjasje! Wil altijd een gebakje eten. Leuke mutsen voor 5 euro!




Hou er van om naar bruidsjurken te kijken, vind die vaak zo mooi. Wil altijd nog een dagje bruidsjurken passen, deze winkel was dicht anders was ik misschien wel naar binnen gegaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for taking the time to leave a comment! Love reading them and to discover new blogs.